COMUNICAT de condemna i condol pels atemptats a Barcelona i Cambrils

todos somos catalunya

Des del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació (COIT ) i l'Associació d'Enginyers de Telecomunicació (AEIT) volem manifestar la nostra ferma condemna i repulsa pels atemptats terroristes comesos dijous passat 17 d'agost a Barcelona i Cambrils. Així mateix, volem expressar la nostra solidaritat i afecte a les famílies de les víctimes i al conjunt de la ciutadania exposada a semblant atrocitat i desitjar una ràpida recuperació als afectats.

D'igual forma mostrem el nostre suport i admiració a les forces i cossos de seguretat per la labor exemplar realitzada. Així com a les administracions per la seva contribució i coordinació del manteniment de la seguretat ciutadana i als diferents serveis i voluntaris que es van bolcar a assistir a les persones que lamentablement es van veure afectades.

La nostra professió, així com la nostra institució té un compromís amb el desenvolupament social dels països i les comunitats. Creem i implementem tecnologies per garantir  la seguretat, la llibertat, la igualtat i la dignitat a les persones, principis bàsics i inalienables que tots devem fomentar.